FAQ
Być może znamy odpowiedzi na Twoje pytania. Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi.
Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić na dwa sposoby: tradycyjnym przelewem lub poprzez Płatności24. Płatność przy odbiorze nie jest możliwa. Jeżeli zdecydujesz się na opcję przelewu tradycyjnego, dane do przelewu wyślemy Ci wraz z wiadomością potwierdzającą złożenie zamówienia. Jeżeli wolisz płatności błyskawiczne poprzez serwis Płatności24 możesz dokonać płatności już w momencie potwierdzenia realizacji zmówienia. Więcej o dostawach i realizacji zamówień TUTAJ.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki jest uzależniony od wielkości zamówienia oraz rodzaju asortymentu dodanego do koszyka i nalicza się automatycznie przy końcu składania zamówienia. Dla zamówień powyżej 399 zł dostawa jest darmowa. Więcej o dostawach i realizacji zamówień TUTAJ.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Odbiory osobiste ze względów logistycznych nie są możliwe. Dokładamy wszelkich starań, aby
maksymalnie zoptymalizować czas dostawy zamówienia.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wysyłka zamówienia odbywa się zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności na naszym koncie. Czas księgowania płatności zależy od wyboru metody płatności. Więcej o dostawach i realizacji zamówień TUTAJ.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua?
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia wysyłamy informacje o zmianie statusu zamówienia:
- zamówienie złożone: zamówienie wpłynęło do naszego systemu, ale nie zostało jeszcze procesowane;
- zamówienie w realizacji: zamówienie jest przetwarzane przez nasz Dział Obsługi Klienta;
- zamówienie wysłane: zamówienie opuściło nasz magazyn, możesz śledzić jego dalszą drogę za pomocą
załączonego numeru przewozowego wysyłki.
Interesują mnie większe ilości, czy otrzymam rabat?
W przypadku zapotrzebowania na większą ilość materiału/akcesoriów, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: zamowienia@baltazarkompozyty.pl. Przygotujemy indywidualną ofertę dopasowaną do Państwa potrzeb. Służymy też doradztwem technicznym.
Czy pasty pigmentowe są dostępne też w innych kolorach? Nie widzę na stronie sklepu koloru który mnie interesuje.
Nasze pasty pigmentowe są
dostępne w niemal każdym kolorze z palety RAL. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: zamowienia@batalzarkompozyty.pl.
Czy macie w ofercie żywicę epoksydową?
Nie, nie prowadzimy sprzedaży żywic epoksydowych, jednak posiadamy ciekawą alternatywę, jaką jest bezbarwna żywica odlewnicza Synolite.